Семінар «Попередження проявів сексистської реклами інструменти місцевих органів влади та взаємодія із громадянським суспільством”

IMG-804f93b09d33e649aff51a8d585fd276-V7-8 червня 2018 року в м.Києві відбувся семінар «Попередження проявів сексистської реклами інструменти місцевих органів влади та взаємодія із громадянським суспільством”, який був проведений громадською організацією «Українська Асоціація Маркетингу» та Індустріальним Ґендерним Комітетом з реклами в партнертсві з Міністерством соціальної політики України, Представництвом Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні, проектом «Свобода медіа в Україні» Ради Європи в Україні.

Від Головного управління Держпродспоживслужби в  Житомирській області в семінарі приймала участь начальник відділу контролю за рекламою та дотриманням антитютюнового законодавства Моргалюк А.І.  IMG-2aaf1bde4e6f248dad62ce90dfa73b89-V

На семінарі розглядалися питання застосування критеріїв та стандартів як дискримінаційної чи недискримінаційної реклами за ознакою статті.  Вивчався досвід Міністерства соціальної політики України в попередженні появи дискримінаційних практик в рекламі та світовий досвід співпраці громадянського суспільства та влади щодо попередження проявів дискримінації в рекламі. Був заслуханий звіт британського Управління рекламних стандартів та кращі світові реклами останніх років.

IMG-83f0dce13891c8eb8326282f9e297b89-V

Представник Держпродспоживслужби України запропонував агоритм роботи з громадянським суспільством та висвітлив проблемні питання здійснення контролю за рекламою.