Держпродспоживслужба захищає інтереси споживача

рриДо Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області майже щодня звертаються споживачі стосовно порушення їх прав.    Всі ці проблеми торкаються кожного з нас без винятку.

 Так, нещодавно до управління надійшло звернення від мешканця міста Житомир зі скаргою на магазин, в якому не дотримуються вимог законодавства про захист прав споживачів, при цьому заявник до звернення не долучив ніяких документів, крім рішення виконавчої служби щодо стягнення з певного суб’єкта коштів на його користь.

У зв’язку з тим, що до скарги був наданий виконавчий лист, – спеціалісти управління захисту споживачів зв’язалися із зазначеним у зверненні суб’єктом господарювання та запросили його  до  Головного управління для з’ясування обставин.

За результатами проведеної спеціалістами управління роботи, а саме роз’яснення суб’єкту вимог законодавства про захист прав споживачів, останнім в свою чергу було сплачено на рахунок виконавчої служби кошти в сумі 10 000 грн., які відповідно будуть повернуті на рахунок споживачу.

Загальною та основною проблемою у результативному розгляді звернень, які надходять на адресу Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області є відсутність інформації про суб’єктів підприємницької діяльності, адреси здійснення діяльності та відсутність документів, які можуть підтвердити  факти покупки або ж надання певних послуг.

В усіх випадках купівлі товару, необхідно отримати письмове підтвердження цього факту.

Для товарів – достатньо товарного або касового чеку, який продавці зобов’язані видавати і в якому повинні бути вказані найменування суб’єкта господарювання, назва товару, його ціна, дата продажу. Якщо чек вам не видали, вимагайте його у продавця або відмовляйтесь від купівлі.

На ринках чек повинні  видавати  на вимогу споживача.

На випадок відсутності документів, які підтверджують факт придбання товару чи послуги, – в судовому засіданні дозволяється використовувати докази свідків, але пам’ятайте: документи надійніше свідка!