Держпродспоживслужба здійснила перевірку по зверненню споживача щодо обрахунку

До Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області надійшло звернення споживача (мешканки міста Житомира) щодо обслуговування при придбанні продукції в одному із магазинів відомої мережі у м. Житомирі. У заяві споживач зазначила, що продавцем при зважуванні продукції було здійснено обрахунок на кожному товарі в сумі п’ять гривень, як встановлено нею після вимоги переважити продукцію.

За зверненням споживача спеціалістами управління захисту споживача ГУ ДПСС в Житомирській області проведено перевірку у суб’єкта господарської діяльності. Під час заходу підтверджено факти викладені у заяві споживача. Перевіркою встановлено порушення вимог Порядку провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування на ринку споживчих товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15.06.2006р. № 833. Зокрема, під час контрольної перевірки правильності розрахунку із споживачем продавець магазину допустила обрахунок на суму 7 грн. 40 коп. (сім гривень 40 коп.) через недовагу ковбасних виробів. При проведеному контрольному переважуванні із зазначенням суми в розрахунковому документі – 233 грн. 00 коп., фактична вартість становить – 225 грн. 60 коп.

Виявлене під час перевірки порушення тягне за собою накладення штрафу на винну особу передбаченого статтею 1552 ч.1 Кодексу України про адміністративні правопорушення. Разом з тим, під час заходу суб’єкту наголошено щодо додержання вимог законодавства у сфері захисту прав споживачів та недопущення випадків, що можуть призводити до скарг споживачів.

Інформуємо, що під час покупки потрібно уважно дивитись на упаковку, маркування, дату виготовлення і термін придатності, а також перевіряти чек не відходячи від каси, щоб одразу можна було довести свою правоту.

Останні коментарі

    Архіви

    Категорії

    EnglishUkrainian