Результати планової перевірки за видом продукції – проводи ізольовані

Для запобігання надходження на споживчий ринок України небезпечної продукції, спеціалістами відділу ринкового та метрологічного нагляду 02 квітня 2019 року проведено планову перевірку характеристик продукції у смт. Попільня, Житомирської області у суб’єкта господарювання, який здійснює господарську діяльність за видом продукції: проводи ізольовані.

За результатами проведеної виїзної перевірки характеристик продукції, встановлені порушення в кількості – 2 одиниць, а саме:

  • провід АВВГ-П 2х6,0 ТМ  «ВП Укркабель», дата виготовлення 03.05.2018р.;
  • провід  ШВВП 2х1,5  ТМ   «Одеса ГОСТ», дата виготовлення 22.08.2018р.;
  • на маркуванні продукції не нанесено знак відповідності технічним регламентам, відсутня супроводжувальна інформація про найменування та контактну  поштову адресу виробника, чим порушено вимоги п.п.12,28,41,42,43 Технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання, затвердженого постановою КМУ від 16.12.2015 року № 1067.

 Відповідно вимог Закону України «Про державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції» особою,  що ввела продукцію в обіг,  вважається кожен                    суб’єкт господарювання  в  ланцюгу постачання відповідної продукції,  який протягом узгодженого з органом ринкового нагляду строку  (терміну) не  надав  документацію,  що  дає змогу встановити найменування та місцезнаходження  виробника  або  особи,  яка  поставила  суб’єкту  господарювання цю продукцію.

У встановлений термін, суб’єкт господарювання, не надав органу ринкового нагляду необхідну документацію щодо продукції, яка була об’єктом перевірки. За виявлені порушення, відповідно до статті 44 Закону України «Про державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції» до суб’єкта господарювання застосовано штрафні санкції на загальну суму 17 000,00 грн.

 На завершення, як висновок, хочеться донести інформацію, що наші громадяни міста та області, повинні мати достовірну інформацію про продукцію, яку вони купують, про всі потенційні ризики, з якими вони щодня стикаються  заходячи в магазини, а не сліпо вірити рекламі виробника, і думати, що все, що потрапило на український ринок, є безпечним за умовчанням. Ознайомившись з інформацією на упаковці, споживач дізнається про виробника, імпортера чи уповноважену особу, яка ввела продукцію в обіг на ринку України, склад товару, дату виготовлення, торгову марку, застереження щодо використання.                           Ця інформація, дозволяє споживачеві зробити усвідомлений вибір.12

Архіви