Семінар щодо ознайомлення з вимогами чинного законодавства у сфері захисту споживачів

DSCN180829 жовтня у актовій залі Головного управління Держпродспожив-служби в Житомирській області відбувся семінар щодо ознайомлення з вимогами  чинного законодавства у сфері захисту споживачів. Захід спрямований на підвищення обізнаності споживачів щодо їх прав відповідно до вимог Закону України  «Про захист  прав споживачів». Спеціалістами управління захисту споживачів на постійній основі надаються консультації, роз’яснення споживачам у разі їх звернень до Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області. Так, упродовж 2018 року  до управління захисту споживачів надійшло всього 345 звернень , у т.ч. : 150 під час особистого прийому, 127- письмово, 55- звернення  на Урядову гарячу лінію. Як свідчить статистика, на сьогодні  споживач не досить достатньо проінформований  стосовно своїх прав у межах законодавства,- тому керівництвом управління було ініційовано проведення тематичного семінару.DSCN1811

Під час доповіді начальник управління захисту Кияниченко Сергій зосередив  увагу присутніх на тому, що споживач, окрім прав  відповідно до законодавства, –  має ще і певні обов’язки . Наприклад, перед початком експлуатації товару необхідно уважно ознайомитися  з правилами експлуатації  і  користуватися товаром згідно з його цільовим призначенням та дотримуватися умов , встановлених виробником товару. Доповідач детальніше зупинився на роз’ясненнях прав споживача у випадку повернення товару належної якості . Начальником відділу контролю у сферах захисту споживачів, реклами, антитютюнового законодавства  Моргалюк Анастасією було доведено присутнім перелік товарів належної якості,  які не підлягають обміну.DSCN1805

Питання захисту споживачів у сфері безпечності харчових продуктів  у своїй доповіді висвітлив начальник відділу безпечності харчових продуктів Володимир Онопченко. Зокрема,  детальніше  зупинився на дотриманні необхідних передумов споживачами   у разі їх звернень,  що дасть  у подальшому фахівцям  оперативно відреагувати на звернення  та у найкоротші терміни здійснити позаплановий захід державного нагляду оператора ринку.   

Загалом захід відбувся у форматі відкритого діалогу, учасники семінару мали змогу отримати відповіді на всі питання.DSCN1794DSCN1487DSCN1783

Архіви