Щодо заходів державного контролю за дотриманням законодавства про рекламу

Впродовж 2019 року спеціалістами відділу контролю у сферах захисту споживачів, реклами, антитютюнового законодавства здійснювався контроль за дотриманням законодавства про рекламу у сфері зовнішньої, внутрішньої реклами, досліджувалась реклама в друкованих ЗМІ та на транспорті.

Так, за звітний період з метою контролю виконання вимог ЗУ «Про рекламу» спеціалістами управління захисту споживачів обстежено 119 рекламоносіїв, здійснено розгляд звернень споживачів реклами.

Основними порушеннями, які виявлені при здійснені контролю є розміщення реклами з порушенням загальних вимог до реклами щодо змісту:

– ч.5 ст.8 Закону України «Про рекламу» – реклама не містить відомостей про дату початку і закінчення знижки цін на продукцію, розпродаж.

Крім того, під час здійснення заходів державного контролю було виявлено розміщення зовнішньої реклами розповсюджувачем без дозволу, чим порушено вимоги ст.16 ЗУ «Про рекламу» та не забезпечено маркуванням рекламні засоби, що порушує вимоги п.44 Типових правил розміщення зовнішньої реклами, затверджених постановою КМУ від 29.12.2003р. № 2067; п.5.12 Правил розміщення зовнішньої реклами в м. Житомирі, затверджених рішенням виконавчого комітету Житомирської міської ради від 11.03.2010р. № 168.

У результаті виявлених порушень вимог чинного законодавства  про рекламу, суб’єктів господарської діяльності притягнуто до відповідальності, накладено штрафів на загальну суму 5,7 тис. грн. та винесено припис. Штрафні санкції суб’єктами сплачено в добровільному порядку.

Разом з тим, на виконання вимог Головного управління щодо усунення виявлених порушень розповсюджувачами, рекламодавцями реклами порушення вимог законодавства про рекламу усунені.

Останні коментарі

    Архіви

    Категорії

    EnglishUkrainian