Спеціалісти Держпродспоживслужби посприяли у вирішенні питання щодо гарантійного ремонту дороговартісного телефону

В умовах сьогодення головним завданням для Держпродспоживслужби є вжиття максимальних зусиль та вичерпних заходів щодо протидії поширенню коронавірусної хвороби COVID-19, окрім того, фахівці щодня виконують свою роботу відповідно до своїх повноважень. Так, спеціалісти управління захисту споживачів проводять заходи державного контролю, розглядають звернення та надають численні консультації.

До Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області звернулась мешканка Житомирської області (смт.Миропіль) стосовно відмови у проведенні гарантійного ремонту мобільного телефону, який коштував понад 14 тис.грн. Суб’єкт господарювання, у якого було придбано телефон пропонував заявниці здійснити ремонт за  її кошти. Споживач вбачаючи у цьому порушення своїх законних прав звернулась з письмовою заявою до Держпродспоживслужби.

У ході розгляду звернення, спеціалістами управління захисту споживачів було надано роз’яснення вимог чинного законодавства суб’єкту господарювання, після чого телефон заявниці було відремонтовано у добровільному порядку на безоплатній основі.

Нагадуємо, що  відповідно п. 30 Правил роздрібної торгівлі непродовольчими товарами, суб’єкт господарської діяльності повинен задовольнити вимогу споживача на підставі письмової заяви, яка подається у двох примірниках. Один примірник повертається споживачу з відміткою суб’єкта господарської діяльності щодо дати прийняття заяви, прізвища, ініціалів та посади працівника, який прийняв заяву, другий – залишається у суб’єкта господарської діяльності для розгляду.

                Після отримання вимоги споживача, суб’єкт господарювання розгляне її та зможе задовольнити, або надати мотивовану письмову відповідь з посиленням на норми законодавства, що дозволить органу нагляду прийняти відповідне обґрунтоване рішення.

При відмові виконання своїх зобов’язань суб’єктом господарювання відповідно до вимог законодавства споживач може звернутись з письмовою заявою з додаванням підтверджуючих документів до Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області у будь-який зручний спосіб:

Будь-яку консультативну допомогу у сфері захисту прав споживачів також можна отримати за телефоном (0412)-43-89-84.