Спеціалісти ГУ ДПСС в Житомирській області сприяли поверненню коштів та обміну неякісного товару

509768596_1_261x203_remont-bytovoy-tehniki-belaya-tserkovДо Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області надійшло звернення  фізичної особи  щодо  неякісно наданих послуг в сервісному центрі з ремонту побутової техніки.  Спеціалісти   управління  захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області   з метою оперативного вирішення  питання  порушенного у зверненні  у телефонному режимі  надали роз’яснення  фізичній особі – підприємцю  щодо порушення ним  вимог  Закону України  «Про захист прав споживача»  та порекомендували  відшкодувати  споживачу сплачені  кошти  . За результатами проведеної роботи  заявник повідомив  управління про  позитивне вирішення скарги  та  задоволення його вимог, –  керівництво сервісного центру  повернуло споживачу кошти в сумі 2100 грн.

Крім того , до Головного управління   було  звернення  мешканця Житомирської області щодо обміну або повернення коштів за товар неналежної якості – автомобільну шину вартістю 880 гривень. В результаті розгляду спеціалістами управління захисту споживачів зазначеного звернення, фізична особа-підприємець задовольнив вимогу споживача та у стислий термін здійснив обмін неякісної шини на аналогічну, належної якості.Відповідно до наданої споживачем розписки, останній залишився задоволеним та повідомив про відсутність претензій до підприємця.6b2db92s-960 (1)

 

 

 

ТЕМА ДНЯ

  • Робоча нарада щодо планування лабораторно-інструментальних досліджень на 2020 рік;
  • Робоча нарада з керівниками структурних підрозділів, що здійснюють контрольно-наглядові функції, присвячена аналізу внесення відомостей про заходи державного нагляду (контролю) до Інтегрованої автоматизованої системи.
Січень 2020
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
« Гру    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031