Спеціалісти ГУ ДПСС в Житомирській області сприяли поверненню коштів за неякісне надання послуг та невиконання умов договору

texnika02До Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області звернулась  мешканка Житомирського району щодо  неякісно наданих послуг в сервісному центрі з ремонту побутової техніки.  Спеціалісти   управління  захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області   з метою оперативного вирішення  питання  порушеного в усному зверненні  споживача у телефонному режимі  надали роз’яснення  фізичній особі – підприємцю  щодо порушення ним  вимог  Закону України  «Про захист прав споживача»  та порекомендували  відшкодувати  незадоволеному споживачу сплачені  кошти .За результатами проведеної роботи   керівництво сервісного центру  повернуло споживачу кошти в сумі 1300 грн,  задоволений  споживач  залишила лист-подяку для спеціаліста управління захисту споживачів за сприяння у вирішенні спірного питання.

Крім того , нещодавно  до Головного управління   надійшло письмове звернення  мешканця   м. Вознесенськ  (Миколаївська область)  щодо  невиконання умов договору по виготовленню та встановленню надмогильного пам’ятника з граніту фізичною особою-підприємцем, який здійснює діяльність у м.Коростишів  Житомирської області.

Споживачем було внесено авансовий платіж в розмірі 13065, 33 грн., проте замовлення  у вказаний в договорі  термін  не було виконано.

      Спеціалістами управління захисту споживачів було проведено позапланову перевірку у вищезазначеного суб’єкта господарювання , за результатами перевірки  фізичною особою-підприємцем  кошти в повному обсязі   споживачу повернуто.