Спеціалісти управління захисту споживачів допомогли мешканцю області з обміном неякісної сільськогосподарської техніки

тракторДо Головного управління Держпродспоживслужби звернувся мешканець області, який  нещодавно придбав у суб’єкта господарювання трактор, вартість якого складає 180 тис.грн. Відразу після придбання техніки споживач виявив деякі недоліки, у зв’язку з чим звернувся до суб’єкта господарювання  з проханням щодо обміну техніки  або повернення коштів, але отримав відмову.

Спеціалістами управління захисту споживачів ГУ ДПСС в Житомирській області заявнику було надано консультативну допомогу : роз’яснено вимоги чинного законодавства, зокрема, Закону України «Про захист прав споживачів», Закону України «Про захист прав покупців сільськогосподарських машин», а також  було надано допомогу у написанні звернення до суб’єкта господарської діяльності.

Наступного дня споживач повторно звернувся з усним зверненням до Головного управління щодо того, що суб’єкт не хоче виконувати покладені на нього законодавством зобов’язання.

У ході розгляду звернення спеціалістами управління було надано роз’яснення суб’єкту господарювання щодо порушення ним вимог Закону України «Про захист прав споживачів». За результатами проведеної роботи, вимоги споживача задоволено, – здійснено обмін техніки,  про що суб’єктом було повідомлено Головне управління у телефонному режимі.

Спеціалісти управління захисту споживачів вкотре нагадують суб’єктам господарювання , що  частиною 1 ст. 23 Закону України «Про захист прав споживачів» предбачається відповідальність суб’єктів господарювання сфери торговельного та інших видів обслуговування у  разі порушення ними  законодавства про захист прав споживачів, а саме :  за відмову споживачу в реалізації його прав, установлених частиною першою статті 8частиною першою статті 9 і частиною третьою статті 10 цього Закону, – у десятикратному розмірі вартості продукції виходячи з цін, що діяли на час придбання цієї продукції.

Архіви