Спеціалісти управління захисту споживачів посприяли поверненню коштів споживачу

elenberg_ks_8101_images_1844743292До Головного управління  Держпродспоживслужби у Житомирській  області звернулась мешканка м.Житомира, яка в одному з мережевих магазинів з реалізації побутової техніки напередодні придбала електрочайник вартістю 579 грн. Зазначений товар  через тиждень експлуатації зламався, споживач відповідно до умов гарантійного обслуговування   віддала чайник до сервісного центру у м.Вінниця . Через 2 місяці чайник з сервісного центру  повернули споживачці, але за два дні експлуатації  прилад знову перестав працювати. На чергове звернення до магазину, де було придбано товар, від персоналу отримала пропозицію щодо повторного гарантійного ремонту  з невизначеним  конкретно терміном його проведення, – з чим ,звичайно, жінка не погодилась , тому, з  письмовим зверненням звернулась за допомогою до Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області . Спеціалістами управління захисту споживачів ГУ ДПСС в Житомирській області  в ході розгляду звернення було надано роз’яснення суб’єкту господарювання щодо порушення ним вимог Закону України «Про захист прав споживача». За результатами проведеної фахівцями управління роботи споживачу повернуто кошти   у сумі 579 грн., у зв’язку з чим вдячна споживач залишила письмову подяку на адресу спеціалістів управління захисту споживачів, які сприяли поверненню коштів за неякісний товар.                                                                                                                           

Архіви