Споживачу повернуто 30 тисяч гривень за телевізор з істотним недоліком

1054671494_w640_h640_lcd-led-televizorДо Головного управління Держпродспоживслужби надійшло звернення мешканки  м.Житомира,  яка придбала телевізор вартістю 30 тис.грн. у  одному з магазинів міста . Одразу після покупки споживачем було виявлено певні дефекти у придбаному товарі, в зв’язку з чим було здійснено повернення товару до магазину. Відповідно висновку сервісного центру споживачу було запропоновано проведення  гарантійного  ремонту  техніки, з чим невдоволений споживач не погодилась та вимагала повернення коштів за придбаний товар неналежної якості.

Спеціалісти управління захисту споживачів ретельно вивчили та з’ясували всі обставини викладені у зверненні, та надали заявниці необхідні роз’яснення законодавства у сфері захисту прав споживачів.

За результатами проведеної позапланової перевірки у суб’єкта господарювання , що здійснює діяльність з реалізації побутової техніки, спеціалістами Держпродспоживслужби  було встановлено, що  вимоги споживача задоволені повністю : відшкодовано 30 тис.грн. за товар з істотним недоліком.

Архіви