Споживачу повернуто кошти за неякісний товар

maxresdefaultДо Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області надійшов лист від Головного управління Держпродспоживслужби в м. Києві, яким направлено за належністю звернення мешканки міста Києва щодо придбаного в інтернет-магазині ліжка «Нота», яке надійшло з пошкодженими деталями. Суб’єкт господарювання зареєстрований та здійснює господарську діяльність на території Житомирської області .

З метою об’єктивного та результативного  розгляду звернення  ГУ ДПСС в Житомирській області  було надіслано до Міністерства економічного розвитку і торгівлі України клопотання на погодження здійснення позапланової перевірки зазначеного  суб’єкта господарювання.  В подальшому після надходження відповідного погодження спеціалістами управління захисту споживачів  проведено позапланову перевірку фізичної особи-підприємця на предмет дотримання ним вимог чинного законодавства у сфері захисту прав споживачів. За результатами проведеної перевірки суб’єктом господарюванняповернуто споживачу кошти в сумі 5698 гривень 00 коп. (п’ять тисяч шістсот дев’яносто вісім гривень) за товар з певними дефектами.

.

Архіви