Споживачу повернуто кошти за телефон

01
До Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області надійшло звернення споживача щодо недоліку в мобільному телефоні, який суб’єктом господарювання після ремонту не усунуто. 

У зв’язку з цим, звернення споживача направлено для надання погодження Мінекономрозвитку на проведення позапланового заходу зі здійснення державного нагляду (контролю).

При надходженні погодження, Головним управлінням проведено позапланову перевірку дотримання законодавства про захист прав споживачів у юридичної особи. Перевіркою встановлено, що суб’єктом господарювання за телефон «Sony Xperia Z5» повернуто споживачу кошти в сумі 5999 гривень 00 коп. (п’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто дев’ять гривень 00 коп.). Дані факти підтверджено відповідними документами, зокрема, лист споживача, що претензій, вимог до суб’єкта не має та письмові пояснення юридичної особи.

 

Архіви