Участь у семінарі у сфері контролю реклами

Представник  Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області Анастасія Моргалюк  з-поміж інших спеціалістів управління захисту споживачів територіальних органів Держпродспоживслужби прийняла участь у семінарі на тему: «Стратегічна сесія: консолідація зусиль Індустріально-Гендерного Комітету з реклами, Держпродспоживслужби, Громадських організацій, суддів щодо попередження появи сексистської реклами», який відбувся нещодавно в Івано-Франківській області за участі представників ГО «Українська асоціація маркетингу» та Індустріально Гендерного Комітету з Реклами.

Основні питання, які вивчалися та розглядалися на семінарі:

  •  ефективність використання експертизи реклами, проведених                     ГО «Українська асоціація маркетингу»;
  • план співпраці на 2020 рік Держпродспоживслужби та Індустріально Гендерного Комітету з Реклами ;
  • поправки до Закону «Про рекламу»;
  • Світові тренди реклами. Рекомендації СМ/ Rec (2019)1 «Запобігання та боротьба із сексизмом».

Нагадаємо, що сексистська реклама (дискримінаційна) – це реклама,що  за ознакою статі принижує гідність людей,яких зображує, чи споживачів реклами; транслює стереотипні уявлення про інтелектуальні, фізичні, соціальні чи іншого роду переваги однієї статі над іншою; тиражує стереотипні ролі, що обмежують свободу життєвого вибору  людини; використовує людину як сексуальний об’єкт з метою привернення уваги споживачів; чи демонструє фізичне насильство представників/ць однієї статі над іншою.

В Україні забороняється розповсюдження реклами, яка є дискримінаційною за ознакою статі.