Участь у семінарі у сфері реклами

DSCN0850
Міністерством соціальної політики України у партнерстві з Українська Асоціація Маркетингу, ІндустріальнийҐендерний Комітет з Реклами в рамках проекту «Розробка та впровадження механізму попередження появи дискримінаційної реклами в інформаційному просторі» за фінансової підтримки Фонду імені Ф.Еберта, 16 листопада 2018 року у м. Житомирі проведено семінар на тему: «Попередження проявів сексистської реклами: інструменти місцевих органів влади та взаємодія із громадянським суспільством».

У зазначеному вище заході взяли участь, представники Мінсоцполітики, Індустріального Гендерного Комітету, місцевих органів виконавчої влади, вищого навчального закладу.

Від Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області до участі в семінарі долучилась головний спеціаліст відділу контролю у сферах захисту споживачів, реклами антитютюнового законодавства Управління захисту споживачів Гусєва М.С.

DSCN0847В ході семінару головним спеціалістом Відділу гендерної рівності Міністерства соціальної політики України Тетяною Кононович було презентовано роботу Експертної ради з питань запобігання та протидії дискримінації за ознакою статі, яка діє при Мінсоцполітики, а також інформовано учасників про правове регулювання реклами в Україні;

Президент ГО «Українська Асоціація Маркетингу», голова ІҐКР Ірина Лилик ознайомила учасників семінару щодо застосування Стандарту недискримінаційної реклами та обговоренню практик впровадження недискримінаційної реклами, а також налагодження співпраці між громадськими організаціями та представниками державних органів влади та місцевого самоврядування задля попередження появи та розповсюдження дискримінаційної реклами. Особливу увагу вона приділила необхідності просвітницької діяльності, зокрема, підвищення обізнаності фахівців місцевих органів виконавчої влади та місцевого самоврядування щодо шляхів попередження та протидії дискримінації за ознакою статті, поширення досвіду діяльності відповідних експертних рад та налагодження взаємодії з регіональними представництвами ІндустріальногоҐендерного Комітету з Реклами на місцях;

Голова Київського Регіонального Представництва ІҐКР Олена Бучинська в своїй презентації висвітлила критерії визначення реклами, дискримінаційної за ознакою статі.

46299606_2275338616085116_3598781328138436608_nУчасники семінару мали нагоду отримати навички фахового обґрунтування при визначенні реклами як дискримінаційної згідно діючого законодавства та на базі критеріїв, прийнятих українськими рекламістами та маркетологами.DSCN0852

 

 

Архіви