Відшкодування коштів за неякісні стоматологічні послуги

kartinka-15

До Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області надійшло звернення мешканки  м.Коростишева щодо  неякісно наданих послуг з протезування у приватній стоматологічній клініці.  Спеціалістами  управління  захисту споживачів  у ході розгляду звернення було здійснено позапланову перевірку зазначеного закладу,  за результатами якої було виявлено певні порушення умов угоди, укладеної між  заявницею та приватним підприємством. Спеціалістами управління  було надано детальні роз’яснення  керівництву підприємства  щодо порушення   вимог  Закону України  «Про захист прав споживача»  та було надано рекомендації щодо відшкодування  споживачу сплачених  коштів за неякісно надані стоматологічні послуги . Згодом заявниця повідомила  Головне управління Держпродспоживслужби в Житомирській області  про  позитивне вирішення скарги  та  задоволення її вимог: заявниці вже повернуто  кошти в сумі 1400 грн та  буде проведено  безоплатне  наступне протезування.

 

ТЕМА ДНЯ

  • Участь у заходах щодо підготовки робочого візиту Голови Верховної Ради України Д. Разумкова до Житомирської області;
  • Обговорення проекту Плану Головного управління з реалізації заходів внутрішнього контролю та моніторингу впровадження їх результатів на 2020 рік.
Грудень 2019
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
« Лис    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031