Відшкодування коштів за неякісні стоматологічні послуги

kartinka-15

До Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області надійшло звернення мешканки  м.Коростишева щодо  неякісно наданих послуг з протезування у приватній стоматологічній клініці.  Спеціалістами  управління  захисту споживачів  у ході розгляду звернення було здійснено позапланову перевірку зазначеного закладу,  за результатами якої було виявлено певні порушення умов угоди, укладеної між  заявницею та приватним підприємством. Спеціалістами управління  було надано детальні роз’яснення  керівництву підприємства  щодо порушення   вимог  Закону України  «Про захист прав споживача»  та було надано рекомендації щодо відшкодування  споживачу сплачених  коштів за неякісно надані стоматологічні послуги . Згодом заявниця повідомила  Головне управління Держпродспоживслужби в Житомирській області  про  позитивне вирішення скарги  та  задоволення її вимог: заявниці вже повернуто  кошти в сумі 1400 грн та  буде проведено  безоплатне  наступне протезування.

 

Архіви