За втручання спеціалістів управління захисту споживачів вирішено питання проведення гарантійного ремонту мобільного телефона

product_1910_main_view_27753До Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області звернувся споживач, мешканець  м.Житомира зі скаргою  щодо відмови сервісного центру у проведенні гарантійного ремонту мобільного телефону «SamsungJI» вартістю 6,9 тис. грн. Відмову мотивовано тим, що після прийняття на ремонт на корпусі телефону виявлено скол. Однак,в акті приймання товару на технічне обслуговування , у висновку про зовнішній стан товару зазначено лише потертості  та подряпини.

За результатом розгляду звернення спірне питання вирішено на користь споживача, – сервісним центром проведено гарантійний ремонт телефону  з заміною основи корпуса.

Відповідно до наданого листа, претензій до сервісного центру та його працівників у споживача відсутні.

Останні коментарі

    Категорії