За втручання спеціалістів управління захисту споживачів вирішено питання проведення гарантійного ремонту мобільного телефона

product_1910_main_view_27753До Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області звернувся споживач, мешканець  м.Житомира зі скаргою  щодо відмови сервісного центру у проведенні гарантійного ремонту мобільного телефону «SamsungJI» вартістю 6,9 тис. грн. Відмову мотивовано тим, що після прийняття на ремонт на корпусі телефону виявлено скол. Однак,в акті приймання товару на технічне обслуговування , у висновку про зовнішній стан товару зазначено лише потертості  та подряпини.

За результатом розгляду звернення спірне питання вирішено на користь споживача, – сервісним центром проведено гарантійний ремонт телефону  з заміною основи корпуса.

Відповідно до наданого листа, претензій до сервісного центру та його працівників у споживача відсутні.

ТЕМА ДНЯ

  • Співбесіда з керівниками лікарень ветмедицини з питань
    оптимізації мережі.
  • Організація проведення протиепізоотичних заходів по локалізації та ліквідації вогнища АЧС в Радомишльському районі.
  • Узгодження та підписання Регіонального плану щодо створення належних умов для безпечного харчування в закладах освіти з представниками управління освіти і науки, департаменту праці, соціальної та сімейної політики.

 

Листопад 2019
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
« Жов    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930