Засідання колегіії на тему «Про підсумки роботи Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області за перше півріччя та завдання на ІІІ-ій квартал» | Головне управління Держпродспоживслужби в Житомирській області

Засідання колегіії на тему «Про підсумки роботи Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області за перше півріччя та завдання на ІІІ-ій квартал»

 

DSCN0100127 липня в актовій залі Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області  відбулось засідання колегіії на тему «Про підсумки роботи Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області  за перше півріччя та завдання на ІІІ-ій квартал».До участі у нараді були запрошені керівники районних управлінь, в.о. директора Житомирської регіональної державної   державної  лабораторії Держпродспоживслужби, начальник Житомирської обласноі державної  лікарні ветеринарної медицини, керівник Житомирської філії ДП «Агенство з ідентифікації і реєстрації с/г тварин», в.о. директора ДУ «Житомирська обласна фітосанітарна лабораторія».

Відкрив нараду начальник Головного управління  Держпродспоживслужби в Житомирській області Олександр Шпита. У вступному слові ознайомив присутніх з основними питаннями, які  обговорювались на нараді Держпродспоживслужби,  яка відбулась напередодні в  м.Києві.Як зазначив Олександр Шпита, – головним завданням сьогодення  для всіх присутніх є забезпечення епізоотичного, санітарно-епідемічного благополуччя  Житомирщини та захист інтересів споживача.

   В.о. начальника управління безпечності харчових продуктів та ветеринарної медицини Микола Міщенко охарактеризував  епізоотичну ситуацію в області, провів аналіз стану виконання плану протиепізоотичних заходів. Щодо діяльності у  сфері державного контролю за суб’єктами господарювання : на сьогодні внесено до державного Реєстру потужностей операторів ринку 10886 потужностей , -найбільший відсоток у м. Житомирі, Новоград-Волинському та Бердичівському районах. Крім того,було надано звіт про роботу лабораторій ветеринарно-санітарної експертизи на ринках . Так, оглянуто (проведено експертиз) тваринницької продукції – 100680,рослинницької продукції – 53264, готових харчових продуктів промислового виготовлення – 46802; досліджено тваринницької продукціі – 410416,рослинницької -1160707, готових харчових продуктів промислового виготовлення – 47692. За результатами проведених експертиз за звітний період завідуючими лабораторіями ВСЕ на ринках накладено 375 штрафів на суму 19792 грн.

 Аналіз проведеної роботи з питань ідентифікації та реєстрації  тварин, та заходи , що вживаються для актуалізації даних у Єдиному державному реєстрі тварин у своїй доповіді висвітлив керівник Житомирської філії ДП «Агенство з ідентифікації і реєстрації с/г тварин»  – Станіслав Войнаш. Звернув увагу  на проблематику, пов’язану з порушеннями термінів реєстрації тварин та висловив готовність до спільної співпраці зі спеціалістами ветеринарного напрямку.

Про стан лабораторно-діагностичної роботи в Житомирській області доповіла в.о.  директора  Житомирської регіональної державної лабораторіїДержпродспоживслужби Оксана Столяренко.  Доповідач прозвітувала про кількість лабораторно-діагностичних досліджень проведених за звітний період, кількість  виявлених позитивних результатів .Крім того, було відмічено ряд позитивних зрушень, які відбулися в установі :лабораторія є учасником проекту продовольчої та сільськогосподарської організації ООН (ФАО) і Європейського банку реконструкції та розвитку (ЄБРР), які здійснюють проект зі зниження ризиків і підвищення рівня обізнаності щодо поширення африканської чуми свиней в Україні.В рамках проекту в лабораторії зявилось сучасне обладнання, завдяки якому є можливість проводити дослідження зразків методом полімеразної ланцюгової реакції в реальному часі.На майбутнє планується проводити молекулярно – генетичні дослідження на високо- патогенний пташиний грип та інші інфекційні захворювання  по мірі потреби державних моніторингів та суб’єктів господарювання.

Щодо результатів діяльності управління державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства доповіла начальник  управління – Світлана Кончаківська. На початку доповіді було проведено аналіз спалахів інфекційних захворювань, захворюваності на ботулізм та випадків отруєнь грибами. Так, за звітний період зареєстровано один спалах (1,7% від спалахів по Україні), в ході якого постраждало 5 дітей до 17 років. Спалах було зареєстровано в Коростенському районі, пов’язаний з організованим дитячим колективом – захворіли учні загальноосвітньої школи І-ІІІ ступеню с.Холосне. За етіологічним фактором – викликаний вірусом  гепатиту «А» . Головними причинами спалаху стали порушення санітарно-гігієнічного, протиепідемічного та питного режимів в закладі, відсутність умов для дотримання особистої гігієни учнями та персоналом після відвідування надвірного туалету.  Окрім того, з початку 2018 року в області зареєстровано 3 побутових випадки ботулізму, в наслідок яких постраждало 3 дорослих осіб. Причинами отруєння стали продукти домашнього виготовлення: домашня тушонка та консервовані гриби. За звітний період зареєстровано 2 випадки отруєння грибами , у результаті яких постраждало 2 людини, в т.ч. 1 дитина.

З метою організації проведення літньої оздоровчої кампанії на належному рівні спеціалістами управління    в першому півріччі проведено  469  перевірок  закладів відпочинку та оздоровлення, зокрема, 10 закладів не розпочали функціонування через заборону Держпродспоживслужби.Всього спеціалістами було здійснено 853 заходів державного нагляду, серед яких – 139 планових та 714 позапланових. При цьому порушення вимог чинного законодавства було виявлено у 48% випадків .

 В.о. начальника управління фітосанітарної безпеки Ніна Чупахіна охарактеризувала фітосанітарний стан Житомирщини.  За звітний період присвоєно офіційний  статус місць виробництва вільних від регульованих шкідливих організмів 101 ділянці.Найбільший обсяг роботи  управління  припадає на  здійснення заходів фітосанітарного контролю лісопродукції. Оглянуто в межах області  5627,5 тонн об’єктів регулювання  ; 84637 шт. дерев’яного пакувального матеріалу; 113002,2 м.куб. деревини; видано 2973  комплекти карантинних сертифікатів. Оглянуто за межами області: – 218032 тонн об’єктів регулювання ;  406639 шт. дерев’яного пакувального матеріалу;  650321м.куб. деревини; – 445471 м.кв. деревини;  фітосанітарних сертифікатів видано –19069 комплекти.

 Про обсяги проведених досліджень ДУ ««Житомирська обласна фітосанітарна лабораторія» прозвітував в.о. директора Володимир Полінкевич. За перше півріччя до лабораторії надійшло 25244 зразкіи об’єктів регулювання, всього видано 6766 висновків фітосанітарної експертизи. До відділу визначення посівних якостей насіння та товарних якостей садивного матеріалу надійшло 5053 т насіння ярих зернових культур , за результатами експертизи встановлено, що 3014 т. насіння відповідає вимогам ДСТУ 2240-93.

 Про основні показники діяльності  управління захисту прав споживачів  доповів начальник управління Сергій Кияниченко.   Відділом контролю у сферах захисту споживачів, реклами, антитютюнового законодавства проведено 46 перевірок, у 23 випадках виявлено порушення. Перевірено якість товарів на загальну суму 89,410 тис.грн., через невідповідність вимогам чинного законодавства знято з реалізації, забраковано  продукції на загальну суму 39,470 тис.грн., 36 осіб притягнуто до адміністративної відповідальності.   До управління захисту споживачів за звітний період надійшло 248 звернень,нспеціалістами управління надано 194 консультації та роз’яснення споживачам, за результатами розгляду звернень споживачам повернуто 70 тис.грн. Упродовж року досліджено 68 рекламних об’єктів, у 13 суб’єктів господарювання виявлено порушення, внаслідок чого застосовано 10 фінансових санкцій на суму 5,9504 тис.грн.

   Відділом ринкового та метрологічного нагляду проведено 27 перевірку  об’єктів нагляду. Перевірено продукції 72 од. на 70,8 тис.грн., не відповідає вимогам 70 од. на суму 70,7 тис.грн. Застосовано 48 господарських штрафів  на суму 184,9 тис.грн ,стягнуто  168,7 тис грн. до бюджету.

Про стан фінансової дисципліни та використання бюджетних коштів в Головному управлінні прозвітувала начальник управління економіки, бухгалтерського обліку та звітності Людмила Скороход.

Начальник відділу організаційного забезпечення Анна Щербатюк провела стислий аналіз практики організаційного забезпечення  в частині дотримання виконавської дисципліни та опрацювання звернень громадян, прозвітувала про результати проведених комплексних перевірок районних управлінь ГУ ДПСС в Житомирській області.

   На завершення наради було обговорення актуальних питань, підведення підсумків та визначення пріоритетних завдань на ІІІ-ий квартал 2018 року.DSCN0082

 

 

Останні коментарі

    Категорії