Контактна інформація для надсилання звернень

Поштова адреса                  10002, м. Житомир, вул. Гагаріна, 55

Електронні адреси             g.upr@zt-dpss.gov.ua ; 

                                                    skargi-zhitomir@ukr.net

Телефон                                 (0412) 43-18-42

Факс                                        (0412) 43-89-89

Цілодобова гаряча телефонна лінія, яка здійснює прийом звернень громадян з питань,що відносяться до компетенції Держпродспоживслужби 

044-364-77-80, 050-230-04-28

Зразок скарги про порушення прав споживача

Електронне звернення громадян

Звертаємо Вашу увагу, що при листуванні електронною поштою не приймаються та не відправляються листи на адреси, зареєстровані на серверах Російської Федерації (наприклад, mail.ru, yandex.ru, rambler.ru тощо). Враховуйте це, вказуючи електронну адресу для листування.

Cтатистичний звіт Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області щодо звернень громадян, які надішли за 2019 рік

Cтатистичний звіт Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області щодо звернень громадян, які надішли упродовж 9 місяців 2019 року

Інформаційно-довідковий матеріал щодо розгляду звернень громадян