Контактна інформація для надсилання звернень

Поштова адреса                  10002, м. Житомир, вул. Гагаріна, 55

Електронні адреси             g.upr@zt-dpss.gov.ua ; 

                                                    skargi-zhitomir@ukr.net

Телефон                                 (0412) 43-18-42

Факс                                        (0412) 43-89-89

Цілодобова гаряча телефонна лінія, яка здійснює прийом звернень громадян з питань,що відносяться до компетенції Держпродспоживслужби 

044-364-77-80, 050-230-04-28

Зразок скарги про порушення прав споживача

Звертаємо Вашу увагу, що при листуванні електронною поштою не приймаються та не відправляються листи на адреси, зареєстровані на серверах Російської Федерації (наприклад, mail.ru, yandex.ru, rambler.ru тощо). Враховуйте це, вказуючи електронну адресу для листування.

Cтатистичний звіт Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області щодо звернень громадян, які надішли упродовж 9 місяців 2019 року

Cтатистичний звіт Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області щодо звернень громадян, які надішли упродовж 2018 року

Аналіз розгляду звернень громадян за 2017 рік

Інформаційно-довідковий матеріал щодо розгляду звернень громадян

ТЕМА ДНЯ

  • Робоча нарада щодо планування лабораторно-інструментальних досліджень на 2020 рік;
  • Робоча нарада з керівниками структурних підрозділів, що здійснюють контрольно-наглядові функції, присвячена аналізу внесення відомостей про заходи державного нагляду (контролю) до Інтегрованої автоматизованої системи.
Січень 2020
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
« Гру    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031