Контактна інформація для надсилання звернень

Поштова адреса                  10002, м. Житомир, вул. Гагаріна, 55

Електронні адреси             g.upr@zt-dpss.gov.ua ; 

                                                    skargi-zhitomir@ukr.net

Телефон                                 (0412) 43-18-42

Факс                                        (0412) 43-89-89

Цілодобова гаряча телефонна лінія, яка здійснює прийом звернень громадян з питань,що відносяться до компетенції Держпродспоживслужби 

044-364-77-80, 050-230-04-28

Зразок скарги про порушення прав споживача

Звертаємо Вашу увагу, що при листуванні електронною поштою не приймаються та не відправляються листи на адреси, зареєстровані на серверах Російської Федерації (наприклад, mail.ru, yandex.ru, rambler.ru тощо). Враховуйте це, вказуючи електронну адресу для листування.

Cтатистичний звіт Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області щодо звернень громадян, які надішли упродовж 9 місяців 2019 року

Cтатистичний звіт Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області щодо звернень громадян, які надішли упродовж 2018 року

Аналіз розгляду звернень громадян за 2017 рік

Інформаційно-довідковий матеріал щодо розгляду звернень громадян

ТЕМА ДНЯ

  • Участь у нараді з питань функціонування обласних, районних, міських державних лікарень ветеринарної медицини, що проводиться Держпродспоживслужбою України.
  • Участь у семінарі на базі Головного територіального управління юстиції у Житомирській області з питань нових процесуальних строків у різних судових інстанціях та порядку реєстрації (ліквідації) юридичних осіб.
Жовтень 2019
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
« Вер    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031