Контактна інформація для надсилання звернень

Поштова адреса                  10002, м. Житомир, вул. Гагаріна, 55

Електронні адреси             g.upr@zt-dpss.gov.ua ; 

                                                    skargi-zhitomir@ukr.net

Телефон                                 (0412) 43-18-42

Факс                                        (0412) 43-89-89

Цілодобова гаряча телефонна лінія, яка здійснює прийом звернень громадян з питань,що відносяться до компетенції Держпродспоживслужби 

044-364-77-80, 050-230-04-28

Зразок скарги про порушення прав споживача

Звертаємо Вашу увагу, що при листуванні електронною поштою не приймаються та не відправляються листи на адреси, зареєстровані на серверах Російської Федерації (наприклад, mail.ru, yandex.ru, rambler.ru тощо). Враховуйте це, вказуючи електронну адресу для листування.

Cтатистичний звіт Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області щодо звернень громадян, які надішли упродовж 9 місяців 2019 року

Cтатистичний звіт Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області щодо звернень громадян, які надішли упродовж 2018 року

Аналіз розгляду звернень громадян за 2017 рік

Інформаційно-довідковий матеріал щодо розгляду звернень громадян

ТЕМА ДНЯ

  • Коригування та узгодження з департаментами ОДА проекту обласної програми “Дітям Житомирщини-безпечне та якісне харчування “
    Засідання комісії з розгляду адміністративних справ.
    Аналіз постачальників харчових продуктів та їх реєстрації.
Грудень 2019
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
« Лис    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031