Держпродспоживслужба приймає звернення через чат-бот у додатку Telegram

Протягом І півріччя 2021 року до Головного управління Держпродспоживслужби надійшло 288 скарг (звернень) громадян, з них 147 у сфері захисту прав споживачів.

За результатами розгляду звернень спеціалістами Служби проведено   35 перевірок дотримання законодавства про захист прав споживачів, внаслідок чого споживачам повернуто 54,1 тис.грн.

В рамках діяльності інформаційно-консультативного центру захисту споживачів Головного управління було надано 118 консультацій та роз’яснень споживачам. Основні питання, за якими звертались споживачі до управління захисту споживачів:

  • торгівля продовольчими товарами (відсутній куточок споживача, не видається розрахунковий документ, обрахунок тощо ) -22;
  • щодо якості непродовольчих товарів – 116;
  • щодо якості наданих послуг – 127

Варто зазначити, що відтепер споживачі Житомирської області можуть захистити свої споживацькі права за допомогою чат-боту Держпродспоживслужби.

Чат-бот доступний у додатку Telegram за посиланням: @derzhspozhivsluzhba_bot. Для того, щоб надіслати звернення, необхідно обрати його тип (заява, скарга, пропозиція), вказати ім’я, адресу, телефон та детально описати проблему, зазначивши назву й адресу компанії. До заяви також можна додавати фото або документи.

Ознайомитися з тим, як користуватися чат-ботом, можна переглянувши відеоінструкцію, яка  доступна на YouTube-каналі Держпродспоживслужби за посиланням  https://www.youtube.com/watch?v=IKupgfz-qL0.

Наразі триває розробка наступного діджитал-компоненту Держпродспоживслужби – проект  Е-споживач, який матиме досить широкий функціонал та можливості, що сприятиме захисту інтересів споживача.