За п’ять місяців спеціалістами здійснено 25,5 тис.перевірок дотримання протиепідемічного режиму

Ситуація, пов’язана з пандемією гострої респіраторної хвороби СOVID-19 внесла суттєві корективи в наше звичне життя, зокрема, дещо вплинула і на пріоритети діяльності Держпродспоживслужби, адже значний обсяг роботи спеціалістами Головного управління Держпродспоживслужби здійснено в частині контролю за дотриманням суб’єктами господарювання протиепідемічних заходів та карантинних обмежень з метою запобігання поширенню коронавірусної інфекції серед населення. З початку 2021 року  було проведено понад 25,5 тис. перевірок, у тому числі 77% перевірок проведено спільно з представниками правоохоронних органів. Як свідчить статистика у ході кожної сьомої перевірки було виявлено порушення, в результаті чого Держпродспоживслужбою було вжито відповідні заходи реагування : складено 1659 протоколів про адміністративні правопорушення, підготовлено і надіслано 578 приписів та 1734 попереджувальних листів з пропозиціями по усуненню порушень.

Крім того, спеціалісти Держпродспоживслужби в межах повноважень, щодня продовжують здійснювати заходи, спрямовані на забезпечення стабільної епізоотичної, санітарно-епідемічної та фітосанітарної ситуації в регіоні, а також всіляко сприяють забезпеченню гарантій безпеки та якості споживання товарів та послуг мешканцям Житомирщини. Зокрема, з початку 2021 року спеціалістами розглянуто 212  звернень громадян, з них 123 – у сфері захисту прав споживачів. За результатами розгляду звернень споживачам повернуто коштів  у розмірі понад 54 тис.грн., надано 112 консультацій та роз’яснень щодо захисту споживацьких інтересів. У сфері  державного нагляду при формування та застосуванні державних регульованих цін і тарифів спеціалісти посприяли поверненню зайво нарахованих коштів за комунальні послуги в розмірі 3млн. 414тис.грн .

Наразі спеціалісти Служби максимально залучені до участі у заходах, що сприятимуть проведенню літньої кампанії з оздоровлення та відпочинку дітей на належному та безпечному рівні.