Держпродспоживслужба долучається до діджиталізації та цифрової трансформації

Питання максимальної діджиталізації процесів Держпродспоживслужби та основні вектори цифрової трансформації упродовж 2021-2023 років обговорили у ході онлайн-наради з заступником  Голови Держпродспоживслужби з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Анатолієм Вовнюком. Зокрема, було надано стислий аналіз поточного стану діджиталізації, озвучено основні проблемні питання та недоліки, які суттєво гальмують процес діджиталізації та реорганізації внутрішньої ІТ інфраструктури служби. Учасникам наради було представлено покроковий алгоритм дій щодо поступового впровадження діджиталізації усіх процесів, за результатами чого очікується отримати до 95% послуг в онлайн форматі та низку напрацювань серед яких :

  • платформа звернень споживачів,
  • інтегрована система реєстрів + ДІЯ;
  • інтеграція з міжнародними системами (TRACES, theHub)
  • FMM (інспектор у смартфоні), персональні кабінети підприємств.

Автоматизація та діджиталізація послуг Держпродспоживслужби, побудова комплексної платформи  її реєстрів  дозволить створити ефективну систему взаємодії у ланцюгу «держава-бізнес-споживач».