Організація надання консультативної допомоги «Інформаційно-консультативним центром захисту споживачів» у Головному управлінні Держпродспоживслужби в Житомирській області

Відповідно до наказу Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області від 23.09.20 № 2008 надання консультаційної допомоги споживачам здійснюється відповідальними посадовими особами, шляхом роз’яснень з питань захисту споживачів, підвищення рівня споживчої грамотності на обласних, районних та місцевих рівнях, щодо впровадження та розвитку споживчої освіти та просвіти, посилення захисту прав споживачів щодо безпеки та якості товарів, робіт і послуг.

Консультації надаються безоплатно після отримання письмового, усного, електронного звернення від споживача інформаційно-довідкового характеру, а також отриманого у телефонному режимі та через офіційну сторінку Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області у мережі Facebook.

Звернення щодо надання консультації з питань захисту споживачів у телефонному режимі здійснюється на телефон управління захисту споживачів Головного управління, що працює щоденно (за винятком святкових і вихідних днів) з понеділка по четвер у години згідно трудового розпорядку Головного управління. Приймання дзвінків здійснюється за номером: 0412 43 89 84.

Обробка персональних даних громадян  здійснюється відповідно до Закону України «Про захист персональних даних».

Звернення споживачів інформаційно-довідкового чи консультативного характеру, що не потребують підготовки відповідних документів та такі, що не потребують додаткового вивчення розглядаються безпосередньо під час усної, телефонної розмови.

Письмові, електронні звернення інформаційно-довідкового чи консультативного характеру та такі, що потребують письмової відповіді, реєструються та розглядаються в порядку, встановленому Законом України «Про доступ до публічної інформації».

Звернення громадян з питань захисту споживачів, що потребують детального вивчення та опрацювання, розглядаються в порядку, визначеному Законом України «Про звернення громадян». Відповідальні особи Центру мають право лише надавати інформацію консультативно-довідкового характеру та надати допомогу щодо оформлення заяви відповідно до встановлених вимог.